• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична майстерня

/Files/photogallery/DSCN3458.JPG

Заклад дошкільної освіти «Буратіно» працює у відповідності до

· Закону України «Про дошкільну освіту»

· Базового компоненту Дошкільної освіти в Україні ( оновленого) та Коментарем до нього.

Реалізація навчально-виховного процесу забезпечується освітньою програмою:

«Дитина» (ІІ молодші, середні, старші групи)

РОБОТА В ЗДО "Буратіно" ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

Плануючи роботу педагогічного колективу на 2019-2020 навчальний рік, вважається за доцільне:

· забезпечити доступність та якість дошкільної освіти в закладі відповідно до чинного законодавства про дошкільну освіту на основі Базового компоненту, Концепції Національно-патріотичного виховання дітей;

· підвищувати науково-методичний супровід педагогів під час впровадження інклюзивної освіти в ЗДО;

· систематично проводити діагностику педагогічних кадрів з метою підвищення професійної компетентності педагогів;

· поглиблювати роботу творчої групи, орієнтуючись на сучасні тенденції;

· систематично проводити моніторинг компетентності дітей дошкільного віку відповідно програми.

МЕТОДИЧНА РОБОТА ВЕДЕТЬСЯ У СЛІДУЮЧИХ НАПРЯМКАХ:

· Створення атмосфери творчості, психологічного комфорту у колективі;

· Знайомство та впровадження інноваційних освітніх технологій ;

· Підвищення фахового та кваліфікаційного рівня педагогів ;

· Вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації роботи в закладі. формування життєвої компетентності дитини, забезпечення її фізичного, психологічного та морального здоров’я.

МЕТОДИЧНА ТЕМА ЗАКЛАДУ:

«Виховання здорових дітей, формування інтересу до пізнання себе та оточуючого світу, прищеплення бережливого ставлення та любові до рідного краю, патріотичної свідомості»

Враховуючи попередні результати та пропозиції щодо роботи закладу дошкільної освіти «Буратіно» колектив по ставив перед собою наступні

Завдання на 2019-2020 навчальний рік:

1. Налагодити партнерську взаємодію між педагогами та батьками для збереження та зміцнення фізичного й психічного здоровꞌя дітей.

2. Забезпечити цілісний підхід до формування мовленнєвої компетентності дошкільників у контексті національно-патріотичного виховання дітей.

3. Розвивати математичні здібності та логічне мислення дітей під час організованої навчально-пізнавальної діяльності в ЗДО.

Літній оздоровчий період:

Формувати у дошкільників початкове уявлення про екологічну культуру та поведінку в соціумі.

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА БАЗА ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

/Files/photogallery/DSCN3410.JPG

В ЗДО «Буратіно» створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування вихованців.

Оформлення групових приміщень, кабінетів вузьких спеціалістів, музично-спортивної зали є педагогічно доцільним, відповідає естетичним, санітарним та виховним вимогам.

Освітньо-виховний процес в ЗДО «Буратіно» побудований на принципах актуальності, доцільності , системності та послідовності.

Змістовне та естетичне оформлення вікових груп відповідає вибраній назві та відповідному напрямку роботи.

При організації та облаштуванні розвивального середовища в групових приміщеннях врахована його величезна значимість для становлення особистості.

Для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати простір, вихователі постійно змінюють та доповнюють оснащення осередків розвитку.

Тематичні осередки оформленні та наповнені у відповідності до вікових, індивідуальних особливостей вихованців . Матеріали, іграшки, посібники підібрані так, щоб підказати дітям вид діяльності та спосіб дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способи її реалізації.

Облаштування простору кожної групової кімнати дає можливість вихованцям діяти невеличкими підгрупами чи індивідуально.

Потрібно зазначити, що у кожній віковій групі педагогами зібрані відповідні матеріали (методичні , дидактичні, наочні )для організації пізнавально-розвивальної діяльності з дітьми.

Для реалізації однієї з основних функцій роботи методичного кабінету забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогів, оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створені каталоги:

  • методичної літератури;
  • дитячої художньої літератури;
  • періодичних видань;
  • цифровий кейс.

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, асистентів вихователя, музичних керівників, практичних психологів, фізінструкторів, вчителів-логопедів.

/Files/photogallery/DSCN3398.JPG

· інформації, доповіді, підготовлені для виступів на педрадах, педагогічних читаннях;

· зразки планування;

· матеріали для проведення тематичних тижнів та місячників;

· методичні рекомендації;

· матеріали діагностичного обстеження рівнів засвоєння дітьми програмових завдань для здійснення індивідуального та диференційованого підходу до кожного вихованця;

· конспекти занять;

сценарії свят та розваг;

· кращі дитячі роботи.

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, асистентів вихователя, музичних керівників, практичних психологів, фізінструкторів, вчителів-логопедів.

· інформації, доповіді, підготовлені для виступів на педрадах, педагогічних читаннях;

· зразки планування;

· матеріали для проведення тематичних тижнів та місячників;

· методичні рекомендації;

· матеріали діагностичного обстеження рівнів засвоєння дітьми програмових завдань для здійснення індивідуального та диференційованого підходу до кожного вихованця;

· конспекти занять; сценарії свят та розваг;

· кращі дитячі роботи.

/Files/photogallery/DSCN3411.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1306

Коментарi